Wat ik voor jou kan doen?

Jouw communicatieafdeling, wanneer je hem nodig hebt.

Teksten

De hele kunst van spreken is, begrepen te worden.

Helder en duidelijk in woorden vertellen wat je doet. Op een manier dat mensen het ook echt lezen. Wetende dat een gemiddelde lezer snel afhaakt. Het moet boeiend, inspirerend, duidelijk én pakkend zijn. En het mag vooral ook leuk zijn om te lezen. Jij weet precies wat je bedoelt, want het is jouw bedrijf. Maar hoe verwoord je dat, zodat het de lezer ook wat zegt? Daadwerkelijk goed verwoorden, dat is een vak apart. Ik ben dol op schrijven, dus laat dat maar aan mij over.

Fotografie

Vaak zeggen beelden meer dan woorden.

Foto’s van je bedrijf, je medewerkers of jouw mooie projecten?
Voor op je site, social media of in een brochure. Bij een artikel in een vak- of een ledenblad? Teksten met goede foto’s blijven veel beter hangen. Ze zorgen ervoor dat mensen met meer aandacht kijken. Ze onthouden eerder wat je boodschap is. Foto’s geven lading aan een tekst. Gebruik goede, frisse en sfeervolle foto’s voor je bedrijf.

Huisstijl

Jouw bedrijf in één oogopslag!

Je huisstijl, met als basis je logo, moet een vertrouwde en pakkende uitstraling hebben. Die past bij jou en jouw onderneming. En dat op een frisse en krachtige manier. Je huisstijl omvat meer dan alleen je logo. Het gaat om de totale visuele identiteit van je onderneming. Denk alleen al aan je visitekaartje, je digitale briefpapier en visuals op social media. Gebruik in al je communicatie een consequente huisstijl die aansluit bij je logo. Dat zorgt voor een goede herkenning van je bedrijf. Met jouw input ga ik graag voor je aan de slag!

Social Media

Wie luistert?

Social media, digitaal netwerken.
Actief vertellen over jezelf en je bedrijf. Je hebt je website wel in orde, maar hoe breng je die dan onder de aandacht? Online vertellen wat je doet, wat je maakt en wat je bezighoudt. En, wie jij bent! Daar gebruik je social media voor. Door dat met regelmaat te doen zorg je dat klanten aan jouw bedrijf blijven denken. Doe dat slim en gebruik visuals. En weet waar je doelgroep zit. Op Facebook, Twitter en LinkedIn? Of toch Instagram of Pinterest? Door de bomen het bos niet zien…. Ik help je graag, met kapvergunning.

Website

Verleden heb je, toekomst moet je maken.

Je website, jouw digitale visitekaartje! De plek waar jouw toekomstige klanten een eerste indruk van je krijgen. Is je website actueel? Spreekt de eerste indruk je doelgroep aan? Is je site goed te lezen op een tablet of mobiele telefoon? Staat erop wat jouw klant zoekt? En is de informatie actueel, fris en helder?

Kortom, bij een goede website komt best wat kijken. Ik help je graag om het goed op orde te hebben.

Advies

Zelfkennis is het begin van wijsheid.

Naast bovenstaande uitvoerende taken kun je me ook inschakelen voor advies.
Voor een krachtige communicatie is het namelijk van belang dat je goed weet waar jij voor staat met jouw bedrijf. Op welke doelgroepen richt je je? Wat maakt jouw bedrijf onderscheidend? Dat is het uitgangspunt voor je communicatie. Tijdens het gratis kennismakingsgesprek hoor ik die zaken graag van je! Jij vertelt en ik maak er dan graag een passend verhaal van.
Maar wat als je nog zoekende bent naar de juiste doelgroepen?
Vind je het lastig om de kern van je bedrijf te omschrijven? Heb je dat als startende ondernemer nog niet concreet? Of wil je met je bedrijf een andere koers gaan varen? Dan is het goed om daar eerst dieper bij stil te staan. Heb je daar hulp voor nodig? Iemand die de goede vragen stelt en die je de goede richting in stuurt. Ook daarvoor kun je bij mij terecht.